Wydawnictwo WEI

Sklep

FAQ

Na bieżąco informujemy naszych klientów o statusie zamówienia drogą mailową. Zachęcamy do uważnego śledzenia wiadomości w skrzynce pocztowej, a w przypadku ich braku, o sprawdzenie folderu z niechcianą pocztą.

Można również skorzystać z opcji Śledź zamówienie na stronie naszego sklepu, poprzez wpisanie ID zamówienia oraz adresu e-mail, jaki podany był przy jego składaniu.

Niestety na chwilę obecną nie realizujemy wysyłki za granicę, ale daj nam znać, jeśli chciałbyś, aby to się zmieniło. Rozwijamy się dla naszych klientów.

Bezzwłocznie! Wszystkie zamówienia realizowane są w kolejności ich pojawienia się w naszym systemie, najpóźniej następnego dnia roboczego. O wszelkich opóźnieniach związanych z ponadprzeciętną ilością zamówień, staramy się informować naszych klientów na bieżąco.

Czas dostarczenia przesyłki uzależniony jest od wybranej formy dostawy. Zwykle nie jest to więcej niż 48 h.

Nie, na chwilę obecną nie udostępniamy odbioru osobistego.

Nie, na chwilę obecną nie ma możliwości płatności przy odbiorze.

Nasze płatności obsługuje operator PayU. W ramach płatności PayU możliwe jest m.in. wykonanie szybkiego przelewu internetowego, płatności BLIK, płatności kartą Visa i Mastercard, a także przelewu tradycyjnego. Można również opłacić zamówienie w formie tradycyjnego przelewu bezpośrednio na nasze konto.

Tak, bezpośrednio po otrzymaniu zamówienia nasz system automatycznie wysyła takie potwierdzenie na podany przez klienta adres e-mail.

Dokument zakupu wysyłamy zawsze drogą elektroniczną. Jeśli nie mogą go Państwo odnaleźć, prosimy o sprawdzenie folderu „Spam” w skrzynce pocztowej lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail wydawnictwo@wei.org.pl

Bardzo prosimy o natychmiastowe powiadomienie o tym kuriera i sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki.

Bardzo prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail wydawnictwo@wei.org.pl

W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, każdy klient ma ustawowe prawo do odstąpienia od umowy. Zwrotu książek można dokonać osobiście w naszym biurze przy Alejach Jerozolimskich 30/7, 00-024 w Warszawie lub nadać na ten adres przesyłkę. Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu taką samą formą płatności, jaka została wybrana przy składaniu zamówienia.

Jeżeli książki, które od nas otrzymałeś są uszkodzone, bardzo prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail wydawnictwo@wei.org.pl

Serdecznie zapraszamy do subskrypcji naszego Newslettera! Nie tylko będziesz na bieżąco z naszą ofertą, ale również dowiesz się o wielu promocjach dostępnych tylko dla subskrybentów. 😉

REJESTRACJA

Twoje dane są chronione w naszym sklepie, zapoznaj się z polityka prywatności.

Ulubione 0
Otwórz ulubione Kontynuuj zakupy

Zapisz się do naszego Newslettera!